FOLLOWER likes flowers!

Ujian bulan March BERAKHIR. cuti BERMULA !

Hello guys. Da lame xupdate cite terbaru dan terkini.
AL-maklumlah SPM CANDIDATE (tangan di bahu mata ke atas) !..
cite niy xd kne mengene ng tajuk di atas


tiada yg best pown cte. yg paling HOT pown. baru-baru niy aku accident langgar kereta. aku ngan adik aku ok jew. cume terdapat luka di lutut dan tgn saja. 


camne berlaku?
di TELUK KEMANG laluan ke masjid.
balek skola. kebetulan waktu tuh jem. jady cam biase aku ikot la lorong kiri slow la gak bwk mto.
then. tibe2. ade satu kete waja niy belok ke kiri nk masuk simpang.
kete niy bagi signal lambat. so, aku xsempat la nk brek. 
then. tau la ape jadi . aku langgar la kete tuh. 


nasib baik xmasuk longkang.
ade ke dia nk saman kiteowg. ade hati? 
masalahny. awk yg salah wahai pakcik imam.
kiteowg budak skola. papehal awk yg dipersalahkan.


side mirror pecah. break ng class bengkok ke ats.
tapi nsib baik la still ley bawak mto tuh smpi ke rumah.


CONCLUSIONNYE BERHATI-HATI DI JALAN RAYA. MUNGKIN KITA SELAMAT HARI NI. TAPI ESOK, LUSA DAN KEMUDIAN. SAPE TAHU KAN ?

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum
Sila tinggalkan surat layang anda di sini.
SATU pown jadilah. hee ;)