FOLLOWER likes flowers!

Anjingmu! Benciku !

Maaf blogger niy hanya menceritakan segala kisah hidup yang berlaku at aku.
Just a joke story nak habak sikit at stalkers. heheh :)


untuk pengetahuan aku pegi sekolah naik moto bersama adik aku. jady setiap kali aku balek atau pergi skola. aku akan lalu jalan short cut la. (jimat minyak)


tapy satu jew masalah nak lalu jalan niy iaitu ade 2 ekor anjing penjage. aduh.. agaknye muka kiteorg nampak cam perompak kowt =="


ada satu hari niy. aku ase anjing niy da "boring" tgk mke kiteorg kowt. dye g duduk tepi jalan kanan. yang ag sekor dok tepi jalan kiri. 


nak xnak kne lalu tgh la jawabnye kan. sampai jew at tepi anjing niy, cube untuk menerkam dan mengigit kaki adik aku. apelagi. aku pown buat la belok emergency sambil menjerit. hahhahah.


ok lepas sekor. xpasan lak ade lagi sekor at depan. kali niy. aku memecut dgn kelajuan maksimum.. !! aku xpeduli. aku xkan jady mangse gigitan anjing penjage. 


malangnya kelajuan aku telah membawa kepada hempasan yang kuat di jalan apabila motor aku melangar "bumper". macam nk jatuh jantung aku. hahahahhaha


sepanjang perjalanan balek aku dan adik aku penoh dgn gelak ketawa. bila dikenangkan peristiwa dan aksi "spontan" itu.


_tamat_


CONCLUSIONNYA LU JANGAN MASUK KAWASAN GUA.

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum
Sila tinggalkan surat layang anda di sini.
SATU pown jadilah. hee ;)